Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A házhoz szállítás mindenkori összegét az adott kerékpár információs oldalán találja és állíthatja be. A megadott paraméterek alapján a rendszer azonnal kiszámolja a vételárat és módosítja is. Ahol a rendszer nem számolt plusz költséget ott ingyenes a szállítás. A csepel kerékpárok minden esetben tartalmaznak felárat, mivel a webes és boltban átadott kerékpárok alapára nem azonos. A kerékpárok ára minden esetben, üzletünkben átvett kerékpárokra van optimalizálva.
A kerékpárok belföldi kiszállításának díját a Bogáncs Bt átvállalja 50.000.- Ft vagy a feletti vásárlás esetén /csomag
Az 50.000.- Ft alatti kerékpárok és külön rendelt kiegészítők kiszállítási díja minden esetbe 1990.-Ft /csomag. Ettől néha eltérő összeg felszámítása is előfordul, ilyenkor azt az adott termék infó oldalán jelezzük a és az az összeg lesz aktualizálva amit az átvételi módnál ön kiválaszt.
Kell beüzemelési díjat fizetni?
A kerékpárok beüzemelve kerülnek átadásra és ennek plusz költsége nincs. Ugyanakkor a szállítás során nem lesznek berakva a pedálok, a kosár, az első kerék sok esetben ki lesz véve a kormány és fékkarok elfordítva. Ezek helyretétele minden esetben a vásárló felelőssége és saját maga is megteheti ha a gyártó másképp nem rendelkezik - például Csepel kerékpárok.
A nem személyesen átvett Csepel kerékpárokat nem üzemeljük be a gyártó utasítása szerint. A garancia papír nem lesz lepecsételve, így azt a vásárlónak kell a hozzá legközelebb eső kerékpár szervizben elvégeztetni melynek díja szervizenként változó.
A személyesen átvett Csepel kerékpárok minden esetben beüzemelésre kerülnek és érvényes garancia papírokkal adjuk át teljesen díjmentesen.
Személyesen is átvehetem a kerékpárt?
Igen. Érdemes az üzletünkben átvenni a kerékpárt, hisz így kipróbálhatja, beállíthatjuk az ön méreteihez. A házhoz szállítás azon vásárlóinknak megfelelő akik akadályoztatva vannak és nem tudnak személyesen eljönni a kerékpárért. Az üzletünk címe: 1188 Budapest Címer u.89
Hány nap alatt érkezik meg a kerékpár.
Rendeléstől számítva 1-2 napon belül az otthonában lesz a megrendelt kerékpár, attól függően, hogy üzletünkben van e, vagy a gyártó raktárában van a kerékpár.
Nem kaptam semmilyen e-mailt a rendelésem tárgyában, mit tegyek?
Elsőként nézze át a spam mappáját ahova a levélszemetek kerülnek. Előfordulhat, hogy a levelező rendszere kéretlen reklámnak nézi az ön által leadott rendelést. Ha ott sincs, feltétlenül hívjon minket telefonon (06 1 2951377) és mondja el a problémáját. Munkatársunk azonnal intézkedni fog.
Kell e regisztrálnom hogy vásárolhassak?
Nem. Rendszerünk akkor is fogadja rendelését ha nem állít be felhasználó nevet és jelszót. Ilyenkor semmilyen adatot nem rögzítünk rendszerünkben.
Hol találom a cég adatait?
A cégadatokat a láblécen található linken keresztül érheti el. (legalul, Céginformáció link)
Van még további kérdése amire nem kapott választ? Írjon nekünk.